lördag 15 mars 2008

Nu är det sydag

Jag har letat mig ned i mitt syrum som jag för övrigt delar med sonen "fortfarande". När han har flyttat för gott så ska jag göra om rummet till ett romantiskt syrum i vitt och rosa. Kanske till och med lackar om någon maskin rosa!!
Där har det ialla fall sytts några mössor som passar bra nu under påsk. Tänk på att här har vi jättemycket snö och faktiskt kan det bli många minusgrader om det vill sig. DSCF0156
Man ser knappt grannens hus över snöhögarna.

Just när jag tänker tanken så lyser solen faktiskt upp mitt fönster, tänk hur det kan bli.
Hur som helst så ska jag fortsätta med mina lavendelpåsar som ska vara till en hantverksförsäljning här på orten.
Solen skiner

Jag hör av mig senare med bilder o sånt.

1 kommentar:

Unknown sa...

Ditt paket blir lite försenat, men håll ut, det kommer. Ibland går livet liksom inte i de hjulspår man vill. Jag har tillfälligt kört i diket. Återkommer
Kram V

Your Birthdate: June 13
You're dominant and powerful. You always need to be in charge.
While others respect your competence, you can be a bit of a dictator.
Hard working and serious, you never let yourself down.
You are exact and accurate - and you expect others to be the same way.

Your strength: You always get the job done

Your weakness: You're a perfectionist to a fault

Your power color: Gray

Your power symbol: Checkmark

Your power month: April