torsdag 29 maj 2008

Tillbaka igen



Nu märks det att vi bor i midnattsolens land. Den här tiden på året tänds inga fler lampor här uppe än den eviga solen. Nu tinar vi fram som små krokusar och får en mega lust till arbete.
Ljuset gör att sömnad och trädgårdsarbete kan skötas dygnet runt, energin flödar.

Lyckan är bara så, när jag hann få en bild på min välgömda blåsippa som i år blommar i vitt.

Men färgen spelar ingen roll för förra året hann bladen ramla av innan jag hittade en kamera.


Jag sy på mina DJ block igen, det har blivit 50 st nu, jippie.

GULDDIPLOM!
43,6,1,932





1 kommentar:

Marita sa...

Du har roat dej ser jag - vad kul! Var rädd om blåsippan!
Kram på er allihop!
Marita

Your Birthdate: June 13
You're dominant and powerful. You always need to be in charge.
While others respect your competence, you can be a bit of a dictator.
Hard working and serious, you never let yourself down.
You are exact and accurate - and you expect others to be the same way.

Your strength: You always get the job done

Your weakness: You're a perfectionist to a fault

Your power color: Gray

Your power symbol: Checkmark

Your power month: April