onsdag 3 november 2010

Mösstider

Jag har snabbstickat en liten lustig luva till min mor i lite restgarner som jag hittat fram för ändamålet. Ska bara förtydliga oxå att modern beodrade fram dylik mössa. Om modern gillar den färggranna luvan? Förtjusningen blev dock stor i hennes grevskap när den lilla damen drog ned den för öronen hakade på mörk gröna hörselkåpor, bestämt trampade fram på uppfarten slet ut snöslungan ur garaget och startade monstret :-P Nu vet ni med vad den rara mamman hade för behov med ett bestämt, -sticka färgrann luva till mig! Jag trodde raringen hade kalla öron, nej nog var det mera prakt åt utrustningen som den goda modern hade i åtanke. Joop se upp med moderliga önskningar, plötsligt händer det!
Published with Blogger-droid v1.6.4

Inga kommentarer:

Your Birthdate: June 13
You're dominant and powerful. You always need to be in charge.
While others respect your competence, you can be a bit of a dictator.
Hard working and serious, you never let yourself down.
You are exact and accurate - and you expect others to be the same way.

Your strength: You always get the job done

Your weakness: You're a perfectionist to a fault

Your power color: Gray

Your power symbol: Checkmark

Your power month: April