onsdag 19 mars 2008

Grillplatsen

Idag ska snöskoveln fram, tösen och jag ska skotta väg till eldplatsen nere på vår gård. Den ska tändas imorgon och korv ska grillas. Hur ont i ryggen som vi än kommer att ha imorgon efter detta tränings pass.
Släng er i väggen personliga tränare, kom till norrland och lär er använda riktig muskelkraft. Här finns det naturliga svettpass varje dag.

Eldplats

Så här brukar vi se uteplatsen från marknivå, och ska Brage ha en chans med korvgrillningen så måste vi skotta oss fram.
Grillen
Så här mycket snö är det faktiskt, jag har tagit en paus i skottningen, jag hittar ingenstans att lägga all överskotts snö.

Snöskottning1

Klart för tändning av grillen.Grillplatsen på vintern

Nästan så att en kall dricka skulle smaka.

1 kommentar:

Marita sa...

TACKAR!!
Kom hem sent igårkväll och hittar paketet! Gissa om Johnny har varit nyfiken! (Och jag som blev helt avundsjuk på Brages present till mamma!)Jag ska fota det till bloggen så fort jag kan!
Kram på dej och glad påsk!
Marita

Your Birthdate: June 13
You're dominant and powerful. You always need to be in charge.
While others respect your competence, you can be a bit of a dictator.
Hard working and serious, you never let yourself down.
You are exact and accurate - and you expect others to be the same way.

Your strength: You always get the job done

Your weakness: You're a perfectionist to a fault

Your power color: Gray

Your power symbol: Checkmark

Your power month: April