tisdag 18 mars 2008

Kakan till tio kaffet.

Nutella kaka

Nu har hon gjort det igen, en smaskig mumsig helt delikat kaka gjord på choklad och nutella.
Den smälter i munnen, så len och mjuk.
Såklart min favorit den här veckan.
Kom in till oss och drick en kopp gott kaffe med dopp.
Om det inte vore för att flickan min tänker studera till läkare så kan jag rekomendera denna tjej som konditor.

Påsar
I går efter en slitig dag vid symaskinen så bjöd min mamma ut mig på middag.
vilken lyx, vi lät oss väl smaka på en mör och god pepparstek.
Jag var så mätt och belåten så att energin i kroppen tog inte slut förrän på småtimmarna.
Jag satt uppe till halv tre och sömmade, städade och pysslade.
Nu ska jag fortsätta med mitt arbete, vi ses.

1 kommentar:

Handplockat sa...

hej
har just hittat hit
himmel vad produktiv du är =)
påskpyssel och allt möjligt
ha en bra tisdag

Your Birthdate: June 13
You're dominant and powerful. You always need to be in charge.
While others respect your competence, you can be a bit of a dictator.
Hard working and serious, you never let yourself down.
You are exact and accurate - and you expect others to be the same way.

Your strength: You always get the job done

Your weakness: You're a perfectionist to a fault

Your power color: Gray

Your power symbol: Checkmark

Your power month: April