måndag 15 februari 2010

Oliver

Vårt senaste tillskott i familjen, Oliver en liten Jack Russel kille. Han tar en oändlig tid och har ett vilt betende. Men mellan anfallen så är han lika go som en nallebjörn.






Här är storebror Brage med lillfaster Ebba, på lite strandbus från i somras


Till vänster i bild finns ett tenntrådsarmband som jag har handsytt, det är i renskinn med en renhornsknapp som jag har tillverkat själv. Det hur roligt som helst att sticka sönder fingrarna i behovet att sy fler och fler armband, knasigt jag vet. Det har blivit likt ett beroende att sy tennarmband för mig. Jag säljer mina armband när jag får något över ibland.





Jag skall återgå till mina Dear Jane tips under våren, ni som väntar på mer tips och instruktioner titta in igen. För nu har jag dator och kamera som fungerar. Välkommen åter.

1 kommentar:

Xini Björnmamman Does Thailand sa...

Hej!

Lika go som en nallebjörn och så söt ;). Vilka fina vovvar, och armband ;).

Ha en fin tisdag!
Xini Björnmamman

Your Birthdate: June 13
You're dominant and powerful. You always need to be in charge.
While others respect your competence, you can be a bit of a dictator.
Hard working and serious, you never let yourself down.
You are exact and accurate - and you expect others to be the same way.

Your strength: You always get the job done

Your weakness: You're a perfectionist to a fault

Your power color: Gray

Your power symbol: Checkmark

Your power month: April